Sibelga Rapport Annuel 2017 Ten dienste van onze klanten

Ten dienste van onze klanten

Beschikbaarheid en kwaliteit

Particulier, onderneming, openbaar bestuur … Verschillende profielen, verschillende behoeften. Wij passen ons aanbod en onze diensten aan de bijzonderheden van al onze klanten aan. De taak die wij vervullen, plaatst ons immers in het hart van de gemeenschap. Elke klant verwacht van ons kwalitatieve prestaties. Aan die eis willen wij voldoen door onze diensten en werkmethodes bij te sturen en te verbeteren.

  • 95.21 %

    bereikbaarheid van onze Klantendienst

01Doeltreffende interacties op maat van elke klant

Een vraag om info, een interventie, opvolging van een dossier ... Door onze procedures te vereenvoudigen en onze gegevens te centraliseren, vergemakkelijken we de verschillende stappen die de klant moet doorlopen.

Meer weten
Sibelga Rapport Annuel 2017 Doeltreffende interacties op maat van elke klant

02Onze expertise, meer dan louter netbeheer

Als energie-expert willen wij onze kennis en diensten delen. Wij zetten ons dan ook in voor een breed scala aan projecten die verder reiken dan onze opdracht als netbeheerder.

Meer weten
Sibelga Rapport Annuel 2017 Doeltreffende interacties op maat van elke klant
  • 74 tot 82 %

    tevredenheidscijfer van onze klanten voor onze verschillende diensten

03Resultaten ten bate van onze klanten

Wij willen graag tevreden klanten en zetten dan ook alles op alles om de kwaliteit en de efficiëntie van onze diensten te verbeteren. En dat werpt zijn vruchten af. Onze inspanningen vinden een positieve weerklank bij al onze klanten.

Meer weten
Sibelga Rapport Annuel 2017 Doeltreffende interacties op maat van elke klant